زندگی جدید من

در گوشه ی اتاق کوچکم آیینه ای دارم که برایم از دنیای رجاله ها ارزشمندتر است

زندگی جدید من

در گوشه ی اتاق کوچکم آیینه ای دارم که برایم از دنیای رجاله ها ارزشمندتر است

سلام بر همه

اول از همه سلام میکنم خدمت همه ی دوستان وبلاگنویس و سال نو رو به همتون تبریک میگم.بعدشم از صمیم قلب به همتون خسته نباشید میگم.حالا شاید بعضیا که طبق عادت گیر میدن بگن:"اینو باش!همه آخر سال خسته نباشید میگن این یکی اول سال از راه رسیده میگه خسته نباشید!"

جواب:

"اصلا کی گفته همه آخر کار میگن خسته نباشید؟!طبق آخرین بخش از تحقیقات اینجانب فرانسویها (که جدیدا خیلی به فرهنگشون علاقه مند شدم) همه چیزشون رو برعکس ما میگن مثلا قبل از شروع کار میگن خسته نباشید یا قبل از اینکه غذا رو بخوری میگن نوش جان!!!حالا از کجا معلوم ما برعکس نیستیم؟"

بگذریم.حالا نوبت معرفی خودم میرسه:

دو سال و شش ماه پیش درست همزمان با ورودم به سال سرنوشت ساز پیش دانشگاهی وبلاگ نوشتن رو شروع کردم و حالا هم دارم دور از دیار تاوان پس میدم!همین دور از دیار بودن هم آخر سر جون به لبم کرد و ترم یک که تموم شد گفتم گور بابای وبلاگ!!!همین امروز هم دوباره به سرم زد که بگم"وبلاگ نوشتن هم حال میده ها!"اینه که  میخوام دوباره شروع کنم و هررررررررررررررچه میخواهد دل تنگم بگم(به شرطی که سبب آب خنک خوردنم نشه).اطلاعات نیمه شخصی رو میتونید تو پروفایلم بیابید.اطلاعات کاملا شخصی هم تبادل کالا به کالا میشنJ

مثل دفعه ی پیش شروع میکنم:

قدم اول:این پست رو میذارم تو وبلاگ خوشگلم(اگه نیست خوب سعی میکنم بعدا بشه)

قدم دوم:به هر وبلاگی که از قبل میشناسم اگه هنوز نویسندش زنده باشه(آخه پارسال خیلیا مردن!) سر میزنم و اینو واسش مینویسم:

"سلام دوست من.چه وبلاگ زیبایی داری!با اجازتون توی لینک دوستام قرارتون دادم.اگه شایسته میدونید با نام " زندگی جدید من" لینکم کنید.ارادتمند شما:               روزبه             "

قدم سوم:تعیین یک روز ثابت برای آپ شدنم که با توجه به برنامه ی کلاسام قراره یکشنبه شبها باشه.لطفا منتظر دعوت نباشید.منم بدون دعوت میام بهتون سر میزنم.اینجوری تو وقت هممون صرفه جویی میشه(این یکی رو از وقتی دانشجوی اصفهان شدم یاد گرفتم.صرفه جویی رو میگمJ).

فعلا...

نظرات 8 + ارسال نظر
وحید سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:03 ب.ظ http://www.arinoos.blogsky.com

سلام پسر
چطوری؟
خوب بودی بهتر شدی؟
خسته نباشی:دی
خوشحالم کردی برگشتی
به قول چاوشی لعنت خدا به این یکشنبه ها:دی
آره خداییش خیلی ها مردن
منم لینکت کردم تو وبلاگ خودت
موفق باشی
فعلا...

سلام
خوبم
بهتر هم شدم
مرسی از لطفت
فعلا...

اناهیتا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ب.ظ http://www.rozsabz74.blogfa.com

روزبه جان سلام
خوشحال شدم که به من سر زدی
من هم تو را با اسم( زندگی جدید من) لینک کردم
قربانت
بای



سلام از ماست
وظیفه بود
مرسی
چااااااااکریم
بای...

اناهیتا سه‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.rozsabz74.blogfa.com

_____________________$$$$$$$$$
___________________________________________$$$$$$$$$___$$$
_______________________________________$$$$$$$$_____(&_$$$$
__________________________________$$$$$$$$$$____________$$$$
_______________________________$$$$$$$$$$$$$$$____§§§§_____$
____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§_§§§_____$
__________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$§§§§§_§____$
________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$$$$___§§§__§_$
________________________$$$$$$$$$$$$$_$$$$$$$$_$______§$
_______________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_$
_____________________$$$$$$$$$_$$$$$$$$$$$$$$$$_$
___________________$$$$$$$$_§$$$$$$$$$§$$$$$$$$_$
_________________$$$$$$$_$$§§§$$$§$$§§$$$$§§$_$$$
________________$$$$$$_§§§$$§§$$§§§$$§§$$§§$_$$$
_______________$$$$$_$§§§$$$$§§§$$$§§§§§$$_$$$$$
______________$$$$$_§§§§§§$$§§§$$§§§§§§§_$$$$$$
_____________$$$$_§§0§§§§|§§§§§§§§§|§§§_$$$$$$$
____________$$$_000§§§00§§§§§000§00§_$$$$$$
____________$$_0000§§0000§§§00§0§_$$$$$$سلامممممممممممم
___________$_0000§§00000§0000_$$$$$$$
________§§_00000§000§0000_$$$$$$$$من آپم...
______§_00000§0000000_$$$$$$$$$$
______000§00000§_§§§§$$$$$$$$$$$$$_______
___0000§00§_§§§§§§$$$$$$$$__$$$$$$$$§§§§§
_000§0_____§§§§§§$$$$$$$_§000_$$$§§§_منتظر حضور پرمهرت هستم..
00________§§§§§$$$$$$$_§§00000_$§§§_
__________§§§§$$$$$$$_§§§_’’______§§§__
_________§§§$$$$$$$
________§§$$$$$$$$ خدانگهدار...
________$$$$$$$$$
_______$$$$$$$$$
______$$$$$$$$$
_____$$$$$$$$$
____$$$$$$$$
___$$$$$$$$
__$$$$$$$$
_$$$$$$$
$$$$$$$
$$$$$$
سلام لینک شدی

اوووووووووووووووووووووووووووووومدم

نیلوفر چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:24 ق.ظ http://niloofarane1366.blogsky.com

سلام
عیدت مبارک. مرسی که اولین کسی بودی که به وبلاگم اومدی کلی خوشحال شدم.

سلام
عید شما هم مبارک
اول بودن همیشه حال میده...

مرمر چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 03:10 ق.ظ http://www.marmosh.blogsky.com

سلام. خسته نباشید!!
خوب شد خودتون نوشتید که یک جمله کلیشه ای دارید و احتمالا برای تمامی وبلاگها کپی پیستش میکنید!!!!

شما اصلا مطالب وبلاگ من رو خورندید که نوشتید وبلاگ زیبایی داری؟ و یا لینکش کردید؟!

خب دوست کرامی که سابقا وبلاگ نویس هم بودی آیا دوست داری کسی نخونده الکی از مطلبت تعریف کنه؟

نمیدونم بسیاری از وبلاگ نویسهای ما چرا نمیخوان یاد بگیرن که این جمله رو ننویسن و همه جا کپی نکنن!!!
"سلام دوست من.چه وبلاگ زیبایی داری!با اجازتون توی لینک دوستام قرارتون دادم.اگه شایسته میدونید با نام ... لینکم کنید"

سلام
اتفاقا خسته ام!
اووووووووووووووووووووووووووووووو
رسما معذرت میخوام
صبر کن اومدم...

مهشید چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 02:14 ب.ظ http://vashand.blogsky.com

سلام
وبلاگ نویسی نعمتیه که هیچی نمی تونه جایگزینش بشه !
من که اگه یه روز ننویسم میمیرم!
برگشتنتون مبارک

سلام
منم واسه همین برگشتم
ایشالا حالا حالا ها سایتون بالاسر دوستان هست...

مهسا چهارشنبه 4 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:38 ب.ظ http://mahsa1990.blogsky.com

سلام
خیلی ممنون از حضور سبزتون.
منم شما رو لینک کردم.

سلام
عاشق حضور سبزم...
مرسی...

کامبیز پنج‌شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 12:31 ب.ظ

میان بقچه زمین
همیشه یک صدای خوب،
یک طلوع تازه ست
که دست های بخت هر درخت
و چشم های هر پرنده مهاجر در انتظار اوست
و دیدنش،
اگر چه باهار و بارها
ولی درست مثل خنده ای دوباره تازه ست...
و راه او ،
در امتدادراه سبزجویبار
درون قلب دانه ی به زیر خاک
کنار من،کنار تو،
و نام او: بهار...

...........................................

سلام داداش روزبه
به جا میاری یا نه؟
حق داری به جا نیاری
خوشحال شدم که میبینم دوباره شروع کردی.
منم بدون دعوت نامه اومدم!
سال خوبی داشته باشی
میام دوباره

سلام آقا داداش بامرام...
من به جا نمیارم؟
یا شما بامعرفتا که همتون رفتید و منم دلسرد کردید؟
دیگه نه کامبیزی بود نه سمایی نه غزالی...
به هر حال عیدت مبارک گلم
مرده ی شعراتم!
منتظرم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد